Азійський метод вивчення математики набуває популярності

23.03.2018


Учнів заохочують використовувати об'єкти та фігури для того, щоб унаочнити абстрактні ідеї одночасно з вивченням цифр та математичних символів. Які ж основні ідеї цього підходу, що дозволяє опанувати математику на рівні«Бог»?

  • Викладачам пропонують взагалі відмовитись від розподілу учнів на тих, в кого є «здібності» і на тих, в кого вони скромніші. У рамках цього підходу клас розглядається як одне ціле: більш успішні студенти поглиблюють свої знання замість того, щоб випереджувати однокласників.
  • Навчання відбувається у швидкому темпі за допомогою інтерактивних ресурсів - на противагу більш традиційному поясненню матеріалу вчителем та повільній індивідуальній практиці. Використовуються не роздаткові матеріали, а підручники високої якості.
  • Серед результатів такого підходу називають: швидкість - точне та миттєве пригадування та впровадження фактів та принципів); впевненість у застосуванні математичного стилю мислення; можливість вирішувати задачі, висувати чи перевіряти власні гіпотези за допомогою цих знань.
  • Кількість пройдених тем значно зменшиться - особливо для початкової школи. Натомість, вивчатись ці теми будуть довше з метою закріпити раннє розуміння предмету.
  • © 2018 9-В,  Ветеранів 5 , Луцьк, 43000
    Створено за допомогою Webnode Файли cookie
    Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати