Учнів заохочують використовувати об'єкти та фігури для того, щоб
унаочнити абстрактні ідеї одночасно з вивченням цифр та математичних
символів. Які ж основні ідеї цього підходу, що дозволяє опанувати
математику на рівні«Бог»?
Викладачам пропонують взагалі відмовитись від розподілу учнів на
тих, в кого є «здібності» і на тих, в кого вони скромніші. У рамках
цього підходу клас розглядається як одне ціле: більш успішні студенти
поглиблюють свої знання замість того, щоб випереджувати однокласників.
Навчання відбувається у швидкому темпі за допомогою інтерактивних
ресурсів - на противагу більш традиційному поясненню матеріалу вчителем
та повільній індивідуальній практиці. Використовуються не роздаткові
матеріали, а підручники високої якості. Серед результатів такого підходу називають: швидкість - точне та
миттєве пригадування та впровадження фактів та принципів); впевненість у
застосуванні математичного стилю мислення; можливість вирішувати
задачі, висувати чи перевіряти власні гіпотези за допомогою цих знань. Кількість пройдених тем значно зменшиться - особливо для початкової
школи. Натомість, вивчатись ці теми будуть довше з метою закріпити
раннє розуміння предмету.